ח"כ סעדה: "אם דרעי יפסל – נמצא דרך למנותו"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ סעדה: "אם דרעי יפסל – נמצא דרך למנותו"

    חה"כ משה סעדה במהדורה המרכזית: "הוויכוח פה הוא בכלל לא משפטי. האיזונים והבלמים האלה מטרתם ליצור הרמוניה בין הרשויות. זה מאבק פוליטי של ציבור שבעבר היה במוקדי הכוח ורוצה לשמר את הכוח"

    צילום: יונתן סינדל/פלאש90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרפורמות המשפטיות בעין הסערה: חה"כ משה סעדה (הליכוד), לשעבר סגן ראש מח"ש, שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית ומתח ביקורת על נאומה של נשיאת בית המשפט העליון בשבוע שעבר. "אני חשבתי שנשיאת ביהמ"ש תתנהג כבמוגרת אחראית תקרא לשיח, תושיט יד ותנסה להוריד את מפלס הלהבות ובמקום זה היא פשוט מלבה את האש", אמר סעדה. "היא רצתה להראות שהיא יותר חריפה מאהרון ברק. מה זה השיח הזה? ובכלל אסור לך למתוח ביקורת על הדרג המבצע. אם את רוצה לדבר פוליטיקה עליך לעזוב את התפקיד. אי אפשר גם וגם".

    הוא הזכיר את אותה קריאה לפטר את הראשון לציון כשדיבר נגד רפורמת הכשרות: "אני זוכר את התקשורת אז ואת השיח סביב הצורך לפטר את הראשון לציון והיום כלום. התקשורת דממה. הוויכוח פה הוא בכלל לא משפטי. האיזונים והבלמים האלה מטרתם ליצור הרמוניה בין הרשויות. זה מאבק פוליטי של ציבור שבעבר היה במוקדי הכוח ורוצה לשמר את הכוח. כמו שההסתדרות נזעקת מול כל רפורמה כלכלית. לשמחתי גם הציבור שלהם מצביע ברגליים. ברור לי שאחרי שנעביר את הרפורמה כולם יודו שמה שלוין עשה הוא נכון".

    על בג"ץ דרעי: "אם בגץ יקבע שדרעי צריך להתפטר צריך קודם כל לציית לפסיקה. אבל תפקידנו לומר את האמירה הערכית שלנו. יש כבר הצעת חוק בנושא הסבירות. הוא יוכל למצוא את דרכו חזרה. הציבור אמר את דברו בעד הרפורמה".



    0 תגובות